Avbrott.

20130502-065005.jpg

Idag blir det en tur till Värnamo Sjukhus och efter det ner till EKO för att kolla in hundgrejer till min lilla Amy.

Jag är spänd och förväntansfull att få träffa den lilla damen. Tänker att för 17 år sen visste jag inget om hur det var att ha katt. Idag, 17 år senare, kan jag se tillbaka på många otroliga minnen och jag har lärt mig mycket. Fått vara med från att Zabina var 3 veckor tills idag då hon är 17 år. Just nu ligger Madame och sover sött i mitt knä och bara det är ju mysigt och underbart.

Och nu blir det ett nytt kapitel som startar i mitt liv. Kapitlet om hur det är att vara hundägare. Har ju haft privilegiet att ha fuskat lite och fått träffa underbara vovvar, som varit mysiga och kärvänliga och vunnit mitt hjärta.

Och visst är hon vacker min lilla tös …
En riktig liten stjärna 🙂

20130502-065954.jpg
Foto:Pia Mårtensson, King Blue Lagoon, i Gislaved.

Kommentera

