Trött, men på ett härligt sätt.

20130512-064417.jpg

Jag hade en riktigt aktiv dag igår och så aktiv har jag inte varit på riktigt länge. Så skönt det känns i kroppen idag.Somnade på soffan igår kväll, masade mig upp och gick ut en snabbrunda med Amy innan vi kröp till kojs. Somnade bums, vaknade till vid 5 och sen låg och halvslumrade till 6, då Amy kom in och ville ha morgonkel.

Var ute och gick sex gånger igår. Allt mellan 10-60 minuter. Däremellan var det slö och gos, städning och matlagning.

Men att ha hund innebär att jag måste masa mig upp hur trött jag än är och oavsett väder. För Amy behöver komma ut och matte med och röra på kroppastollen. Känner dessvärre av min höft, så det är väl kanske dags att kolla upp vad det är som gör ont, så att jag och Amy kan fortsätta att röra på oss.

Trevlig söndag!

Kommentera

