Amy och sköna söndag.

20130526-101802.jpg

Jag är så imponerad av mitt Lillhjärta. Hon visar gång på gång att hon är duktig och klok och förstår vad jag säger. Tror nog att varje hundägare håller med mig om att våra små älsklingar är speciella och för mig som inte kan så mycket om hundar sen innan så erkänner jag nu. Jag är fullständigt förälskad i dessa små liv och helt enkelt fast. Hundar ÄR underbara djur!

Idag är det sköna söndag och vi tillbringar dagen utomhus i solen under parasollet. Tänker att vi går en liten runda om en stund och en längre till kvällen. För ibland måste man få vila också och hinna landa i tillvaron även när man är vovve. Och Amy njuter i fulla drag.

Amy får gå utan halsband i vår lilla täppa. Det roligaste är förstås att gå efter Leo så att han blir irriterad och fräser åt henne.

Det har i alla fall blivit bättre, så även om Leo fräser och gör sig skräckinjagande så säger han inget när vovve väcker mig på morgonen genom att hoppa upp i sängen och ge mig en blöt morgonpuss.

Amy, kissekatterna & Mia önskar Er en SKÖN SÖNDAG!

Kommentera

