Onsdag.

20130529-061106.jpg

Mitt i veckan igen. Idag ska jag se vad Vivi har för sig.

I natt har vi alla sovit som stockar. Amy har snarkat i sitt hörn och kissekatter har sovit till strax innan sex. Zabina petade mig i ögat med tassen. Kan ju säga att jag vaknade då. Himla buskatt, hon vet hur hon ska göra 🙂

Två dagar kvar till begravningen och Amy ska sällskapa med Vivi de timmarna vi är borta. Det blir skönt för den lilla damen.

I helgen är det Gisledagarna. Ska på grillfest på lördag hos en gammal bekant. Ska bli riktigt trevligt!

Det blir en dag att njuta av denna onsdag, för fånga dagen tycker jag att jag är bra på!

Ha en skön dag vännerna!

Kommentera

