Grattis till mig själv.

20130621-002101.jpg

Idag fyller jag 41 år och säger GRATTIS till mig själv. Mognare, klokare och många erfarenheter rikare. Det har varit ett är där jag slutligen ställt upp för mig själv och sagt nej, men också ett år där jag lärt mig mycket om mig själv och fått nya insikter om vem jag är. Och ganska omtumlande insikter som lett till att jag har omvärderat mycket i livet.

Ett nytt år att växa och frodas står framför mig. Och jag tänker ta för mig av livet. Det är för kort att gå omkring och gräma sig över saker som inte blev som jag ville. Så jag satsar med nya krafter!

Önskar ALLA läsare en RIKTIGT GLAD OCH FIN MIDSOMMAR!

Kram på Er!

4 thoughts on “Grattis till mig själv.

  1. jenny skriver:

    STORT grattis till bästa Mia på hennes födelsedag. HURRA HURRA HURRA HURRA!!!

    Kramis från mig o familjen till dig min vän ❤

  2. Pia skriver:

    Stort grattis i efterskott, hoppas du hade en alldeles underbar dag. Kram från Pia, Basti och Atlas

Kommentera

