Recention av hörlurar från Lux-case.se

IMG_2319[1]

För ett tag sedan fick jag en förfrågan från webbsidan Lux-case om jag var intresserad av att recencera en valfri produkt från dem. Jag valde då ett nytt headset, eftersom mitt gamla gjort sitt.

Hörlurarna jag valde hittar jag inte med i Lux-case sortiment idag, men det kan nog hända att det finns liknande modeller om ni frågar personalen på Lux-Case.

Min recention kommer här då:

  • Hörlurarna: sitter skönt i örat, utan att skava och ramla ut stup i kvarten. De är formade efter örat för att “passa” in.
  • Mikrofon/höja och sänka ljudet knapp: smidig fjärrkontroll, där framsidan sköter ljudet och hur man kan höja/sänka volymen. På baksidan finns symbolen “mikrofon”, som startar mikrofonen om du exempelvis ska ringa upp någon, då trycker du på kontrollen i mitten.
  • Sladden: lång och bra sladd.
  • Ljudet: bra och klart ljud i hörlurarna.

Sammanfattning:
Prisvärda hörlurar/headset till din Iphone som funkar bra.

Gör ett besök på …

 

Kommentera

