Morgonrundan.

20130708-071732.jpg

Godmorgon på Er!
Kaffet puttrar i bryggaren och vi har just varit ute på morgonrundan. Leo först, sen jag och sist Amy som nosade på ALLT.

I natt har jag och djuren sovit som små stockar minsann. Långpromenaden igår tog ut sin rätt. Både jag och Amy gjorde inte många knop igår kväll efter att vi kommit hem.

Efter mycket funderande så har jag bestämt mig för att i september blir vi med kattunge här i huset. Tycker att Leo ska ha en polare ifall Zabina blir sämre och måste somna in. Så det ska bli spännande.

I natt ska jag och Amy uggla igen. Två nätter har vi denna veckan, en kväll och sen helgjobb innan det är dags för SEMESTER! Det ska bli så skönt att bara ta det lugnt och ladda batterierna.

Solen verkar inte vilja komma fram idag, men det är varmt och skönt ändå. Och nu har kaffet runnit ner och jag ska krypa upp i soffan, lyssna på fågelkvitter och läsa Wallanderdeckaren ”Den femte kvinnan”.
Sen får vi se vad dagen för med sig för guldkorn.

Ha det bäst!

Kommentera

