Härliga tider, strålande tider!

20130714-132349.jpg

Med glädje kan jag konstatera att Mias Lilla Skafferi växer så det knakar och min dröm är på väg att besannas. Läsarna strömmar till för att ta del av det som jag skriver om. Härliga tider, strålande tider med andra ord!

Om jag jämför statistiken så hade Mias Lilla Skafferi totalt besökarantal
2012 januari – december
13 634 läsare

Och hittills under 2013 januari – juli
13 254 läsare

Så jag vill tacka Alla fina människor som hälsar på, läser och kommenterar. Era besök gör mig glad!

Missa inte Facebookgruppen Positiv Livskraft som också växer stadigt. 63 medlemmar i skrivande stund, men fler är varmt välkomna!

Tack så mycket! ❤

Kommentera

