Mitt paradis …

20130723-084906.jpg

Välkomna till mitt paradis. Här ute bor jag varma sommardagar under parasollet och djuren dåsar i skuggan. Soffan har jag gjort bekväm med hjälp av en gammal bäddmadrass som jag fått och ett täcke som jag köpt på loppis.
I mitt paradis existerar inte kantklippta rabatter. Växter har frösått sig själva och maskrosor är hjärtligt välkomna. Här bara ÄR jag och fullkomligt njuter.

Varma sommareftermiddagar bjuds det på fika och lite trevligt småprat om ni vill titta förbi.

Ha det bäst!

Kommentera

