Amy och ankan.

20130802-085902.jpg

Igår gick jag och Amy till Granngården. Jag köpte leversnittar för att lägga i hennes godispåse som vi använder när vi tränar. Och Amy valde själv ut en liten vit mjukisanka, som säger pip 🙂

På väg hem bar hon ankan i munnen, ville att jag skulle slänga den så hon kunde hämta den. Hur nu en liten mjuk tyganka kan bli så kär, men det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Och hon ville så gärna ha den 🙂
Vi var hemma igen vid halv 1 och jag käkade lunch innan jag åkte till en vän på fika.

Amy var hemma med kissekatterna. Och när jag kom hem efter fikastunden möttes jag av en go och glad tjej. Efter kvällsrundan fick Amy busa på gräsmattan. Vi kastade ankan och koalan. Amy sprang, hoppade och krumbuktade och blev alldeles slut! Men kul var det!

Busa är ju kul! Säger Amy och springer med sin anka i munnen. Jag och Ankan ÄR VÄNNER!

Kommentera

