Förmiddagsmys är livet! Säger Amy.

20130814-094703.jpg

Amy ligger bredvid mig i soffan och sover. Efter morgonpromenixen med Leo och lite lek med Alfons ville tjejen leka lite mer. Så vi kastade frisbee.

Sen hämtade jag kammen och hjälpte Amy bli av med kliande päls. Det var skönt tyckte lillhjärtat som lydigt fann sig i mattes hantering. Efter kamningen satte hon tassarna på mina axlar och tvättade grundligt mig i öronen, så nu är de rena från vax. Bra att vi tar hand om varandra, jag och Amy.

Det är klart att jag måste hjälpa matte att hålla sig ren! Säger Amy och ler nöjt.

Kommentera

