Vacker morgon.

20130814-075744.jpg

Onsdag redan och jag jobbar kvällen. Amy ska vara hos mina föräldrar och sen hämtar jag henne när jag slutat. Funderar på att flytta närmare samhället för att underlätta för oss alla.

Idag skiner solen och regnet tycks vara som bortblåst. Jag tycker det är kallt och konstaterar att även om jag vill att värmen och sommaren ska stanna så kommer hösten så sakteliga krypande. Med nya funderingar och utmaningar.

I höst planerar jag och några vänner att åka på kurs för att finna oss själva. Ska bli spännande tycker jag. På kursen lär man sig olika tekniker för att hantera stressen i ekorrhjulet. Och på köpet kommer nya insikter om oss själva.

En härlig doft av nybryggt kaffe fyller köket och jag är hungrig känner jag.
Är tacksam för att jag kan dricka kaffe, gå upp ur sängen varje morgon och känna att jag är lycklig för att jag är jag.

Önskar Er andra en riktigt fin augustionsdag!

Kram på Er!

Kommentera

