Amy = bus.

20130816-135113.jpg

En härlig syn mötte mig när jag kom hem idag …
En nöjd vovva som hittat en massa kul att pyssla med när matte jobbade natt och hon var själv. Mitt i röran av garn och papper ligger hon och är SÅ NÖJD med sitt tilltag!

Jag fick mig ett gott skratt vill jag lova och så har jag lärt mig en nyttig läxa oxå. Plocka undan grejer som Amy inte ska få tag i …

Och den irritation som jag kämpade med för att bli av med försvann som i ett trollslag. Det är ju detta som är så underbart med djur! Deras personlighet och hur de tänker! De kan få vilken situation som helst att lösas upp i rosenrött skimmer.

Och Amy hade i alla fall inte varit otröstligt ledsen för att hon blev ensam, utan istället tagit saken i egna tassar och roat sig själv.
Underbart säger jag!

Kommentera

