Nu är det bra!

20130904-091624.jpg

Nu börjar mitt tålamod tryta ska jag tala om. Och det ÄR sällan det händer, för mitt tålamod brukar vara stort.

Men allt som händer nu är bara för bra och DET RÄCKER! Jag är inte här för att fjäska för människor som inte förtjänar det och som dessutom upptar min tid med sina idéer.

Man behandlar människor med RESPEKT, OMSORG OCH HÄNSYN!
Och det har visat sig att det varken finns respekt, omsorg eller hänsyn i den här soppan.
För bakom ryggen pratas det! Tycker det är för jävligt hur någon som förmodas gå före med gott exempel själv gräver sin egen grop. Hoppas det blir en angenäm vistelse i gropen för dig!

Tänk i början tyckte jag att jag förstod olyckligheten! Och nu när sanningen uppdagats står det endast klart för mig att den enda som blivit förd bakom ljuset är jag och min godhet har blivit utnyttjad för lömska och fega påhopp och egoistiska syften. Och det gör mig förbannad!

Det säger jag bara: NU är det NOG! Glöm mitt stöd, för det finns inte längre!
Jag bestämmer själv över mitt liv och vad jag vill fylla det med!

One thought on “Nu är det bra!

  1. marie skriver:

    stå på dig
    låt henne inte trampa mer på dig
    du är en godaste människan jag träffat på i mitt liv
    hon förtjänar inte din respekt o omtanke

    kram på dig o ge dig inte Maria

Kommentera

