Yrvädret Amy.

20130911-145249.jpg

Amy är en underbart rolig tjej! Hon livar upp varje sekund med sina bus, gosiga pussar och massor av mys.

Jag har en klok och förståndig vovva och en vovva som har massor av humor. Det visar hon i alla hyss som hon gör. Och den sortens humor påminner mig om en annan liten svart vovve som jag kände för länge sen, och minnet av Monsi finns alltid i mitt hjärta.

Så idag envisades Amy med att lufta sitt ben på promenaden runt kvarteret. Tålmodigt följde hon med mig, dock utan att göra sina behov. När vi kom tillbaka kastade jag benet åt henne och hon sprang och hämtade det. Hon bar det i munnen, stolt som tupp och sprang runt, runt.

Ett riktigt litet yrväder är hon, vår Amy.

Kommentera

