Osynliggörandets taktik.

20130919-073638.jpg

Jag kan inte låta bli att fundera över härskarteknik och hur en människa i min omgivning har för vana att osynliggöra, fördumma och trycka ner mig och andra.

Tycker det är oförskämt att hota för att få sin vilja igenom! Tycker att det är förbannat naivt att tro att fagra ord som upprepas om och om igen har genomslagskraft. För mig har de förlorat sitt värde och trovärdighet för länge sen.

Jag tar ansvar för mig själv och vad jag gör. Tycker det är dags för mig att visa var jag står och det definitivt. Och så vill jag säga att den som tar till hot för att bevisa sin makt och få människor att dansa efter sin pipa är ute på DJUPT VATTEN!

Varför ska JAG dansa bara för att DU tycker att jag ska göra det?

One thought on “Osynliggörandets taktik.

  1. marie skriver:

    är stolt över dig 🙂
    för att du vågar skriva detta här på din blogg

    du har kommit långt Maria
    jämfört med hur du va när jag träffa dig första gången

    heja du 🙂

Kommentera

