Bättre än Värnamo Nyheter.

20131014-103704.jpg

Fick på omvägar höra att Mias Lilla Skafferi jämförs med Värnamo Nyheter och även om min ambition inte är att den ska likna en nyhetstidning, så tycker jag det är komiskt att folk ser det så.

Kommer framöver att inrikta bloggen att bli mer arbetsinriktad och mindre personlig. Det finns många intressanta ämnen att blogga om och mitt huvudämne är psykologi och arbetsliv och jag har beslutat att använda bloggen på ett mer vettigt sätt för att sprida min enorma kunskap inom detta område.

Jag kommer att blogga om områden som ligger mig varmt om hjärtat som exempelvis ledarskap, personlig utveckling och hälsa.

Så hoppas ni fortsätter att följa Mias Lilla Skafferi, trots förändrat och mer affärsinriktat koncept.

2 thoughts on “Bättre än Värnamo Nyheter.

  1. Marie skriver:

    Bra jobbat, vad roligt!! 🙂 För mig är du större än Borås tidning: läser mycket hellre din blogg! Kram

Kommentera

