Tredje advent.

tredje advent

Tredje advent och lilla mormor hade fyllt 91 år idag. Det är åtta månader sen du lämnade oss, men minnet är lika ljust som det alltid varit. Ser dig strosa bland äppelträden och njuta av tillvaron. Saknar dig och det kommer jag alltid att göra.

Det är tio dagar kvar till julafton. Jag jobbar natten till julafton och sen ska jag fira julen med familjen. Det ska bli roligt tycker jag. Ser framemot att vara med de bästa och bara mysa.

Ha det så bra vänner och en fin tredje advent önskar jag Er.

Kommentera

