Mammas lilla sessa.

20131221-084117.jpg

Flora växer och frodas. Hon har blivit en riktig liten rulta med tjock mage. När Flora är farten händer det mycket, men jag tycker det är så härligt att få vara med när hon växer och utforskar livet. Tids nog lugnar hon sig kanske …

Hon älskar att mysa och igår när jag satt vid köksbordet kom hon och kröp upp i mitt knä och såg så bedårande söt ut att jag var tvungen att fota henne.

Ja, Leo har fullt upp att axla ansvaret som ”pappa” och tukta lilla virvelvinden som far fram. Hon ger sig inte utan fortsätter att busa, lura på honom och jaga hans svans. Det är dock inget som bekymrar mig. Vänskapen kommer med tiden. Rom byggdes som sagt var inte på en dag!

Kommentera

