Regnoväder.

20131221-080621.jpg

Lördag idag och regnet öser ner ute. Amy ligger i soffan och är nöjd å belåten. Leo trotsar regnet och har gått ut. Flora härjar och busar.

Igår var jag och hämtade broschyren ”Starta företag” på Skatteverket. Har nämligen planer på att börja sälja mitt kreativa pyssel i en liten webbshop. Håll utkik här på bloggen då jag uppdaterar eftersom vad som händer.

Idéen har funnits ett bra tag i bakhuvudet och jag tänker att jag förlorar inget på att pröva. Skulle det inte gå har jag testat i alla fall.

Just nu är jag mitt inne i en pysselperiod och virkar för fullt. Jag testar mig fram och får nya idéer hela tiden. Och jag gillar att testa olika material och se vad jag kan åstadkomma.

Ute börjar det ljusna så smått, och jag ska krypa upp i soffan och äta frukost med de finaste och bara mysa framför teven. Lite senare tänker jag cykla till second hand och se om jag kan hitta något skojigt att fynda.

Önskar Er en trevlig lördag!

Kommentera

