Usch vad trist! Säger Amy.

20131227-083017.jpg

Min lilla sötloppa har varit rastlös och otålig i ett par dagar. Hon gnyr, vandrar omkring och ser moloken ut när saker inte händer tillräckligt snabbt.
Så det är aktivering som gäller. Promenader, cykelturer och lek.

Eftersom hon är hos föräldrarna även när jag jobbar sen kväll, så cyklar vi dit och hem. Går snabbast så och Amy gillar att sträcka ut och springa. Det syns så tydligt på henne att det är roligt!

Igår slutade jag 23 och cyklade direkt upp. Hon satt med föräldrarna i vardagsrummet och husse höll hennes tass. Så när jag kom sprang hon mig till mötes, ylande och gnyende. Tänk att matte var så efterlängtad … Lilla vän!

Sen åkte vi hem. Efter att ha gjort ifrån sig cyklade vi iväg. Det gick så bra. Sista biten var hon dock trött så vi traskade hem och det var en glad och nöjd tjej. Cykla fortsätter vi absolut med. Det är en fröjd att se henne springa och tycka det är roligt.

Ja, cykla är kul! Säger Amy.

Kommentera

