Skicka vidare …

20140203-082854.jpg

Inspirerad av filmen ”Pay it forward”, slog mig tanken:
Jag gillar tanken med att göra andra människor glada. Så jag deltar detta pay-it-forward initiativ:

De första fem personerna som kommenterar på detta inlägg med ”jag är med”, samt skickar Er adress till miab72@hotmail.se, kommer att få en överraskning från mig någon gång under detta kalenderår – en bok, en biljett, ett besök,kanske en bild eller någon annan överraskning!

Det kommer att hända när stämningen kommer över mig och jag hittar något som jag tror kan göra dig lycklig.

Dessa fem personer ska göra samma erbjudande till andra personer och sprida sin egen glädje.

Kopiera gärna denna text så att vi kan bilda ett nät av samband och vänlighet. Låt oss göra mer trevliga och kärleksfulla saker för varandra under 2014, utan någon orsak än att få göra människor glada och visa att vi tänker på varandra. Hoppas alla får ett roligt, vänligt och kärleksfullt år!

Med ljus och kärlek från Mia

Kommentera

