Kloka ord på vandringen.

20140224-071808.jpg

Detta är kloka ord att ha med sig på sin vandring. Att jag själv visar andra det beteende jag vill se hos dem. För visst är det så att får du respekt, då du också visar andra respekt. Och jag tror det är bra att fundera på vad orden kärlek, ärlighet, respekt ska stå för i min värld och leva dessa ord i handlingar och vara min egen ledstjärna.

För man ska vara sann mot sig själv och visa sig själv kärlek, respekt och ärlighet, då tror jag att ens handlingar blir trovärdiga och riktiga även i andras ögon.

Ljus och kärlek!

Kommentera

