Skapa din dag!

Så himla bra råd tycker jag. Att fundera över vad jag är tacksam för (tak över huvudet, mat på bordet, mina djur), vad jag vill här i livet (få Positiv Livskraft att blomstra, kunna fixa min ekonomi) och min hälsa (må bra, ha fina relationer och växa ytterligare som person). Wow vilket kanonbra liv jag har när jag trots allt tänker efter!

LiveLoveMatter

Med några få minuter på morgonen när du  precis har vaknat. Kan du sätta tonen för hela din dag. När du vaknar är du oftast neutral. Passa då på att tänka på bra saker, var tacksam. Räkna upp alla saker du är tacksam över. Tänk på vad du vill ska hända, på dina mål och känn efter hur känslan känns och hur det känns i kroppen.

-> Känslan är vägvisande på vad du håller på att skapa.

en lite tanke

View original post

Kommentera

