Våga vara modig!

20140306-075255.jpg

Det ligger mycket i ovanstående ord tycker jag. Mår en människa dåligt beror det på något och det är bara han/hon som kan lyfta sig själv. Ibland behöver man skaffa sig en krage att ta i för att kunna växa.

Jag funderar ibland var jag hade varit om jag inte valt min väg mot personlig utveckling. Ja, jag hade antagligen gått vägen fram och fortfarande känt mig grå och trist. Velat gömma mig och inte tyckt att jag var speciell.

Faktum är att jag lär mig nya saker varje dag om mig själv från mig själv och min omvärld. Så kloka människor jag har i mitt liv som delar med sig av sina erfarenheter och som bjuder på sig själva!

Det är hos mig själv utvecklingen måste börja. På något vis är det en befrielse att veta att jag har makten i min hand att förändra min verklighet.

Så vad vill du med ditt liv?
Jag och en kär vän diskuterade det en dag om att våga eller inte våga. Bara att vara modig och ta steget rätt ut, sa hon, utan att tänka. Och så gjorde jag det och började ta stappliga steg mot ett nytt mål i mitt liv som entreprenör och egen företagare.

Hur det går eller inte med att ha eget företag, det vet jag ju inte ännu. Första steget är att jag börjar försiktigt att tala om att Positiv Livskraft finns. Företaget som värnar om hälsa på alla plan och visa vad jag kan erbjuda som beteendevetare, livscoach & positiv inspiratör.
Sen hoppas jag att folket strömmar till för att de vill må bra och vara lyckliga. Och Positiv Livskraft kan hjälpa till att få dig att växa som människa, hitta dina mål och var du vill komma i ditt liv.

VÄLKOMNA!

Kommentera

