Veckans kåseri. Människor.

20140326-084151.jpg

På min vandring ibland möter jag på människor som inte alltid är så positiva. Det handlar ofta om att medvetet eller omedvetet försöka trycka ner mig för att man själv vill må bättre.

Och förr hade jag kanske tagit åt mig och börjat fundera på om de har rätt.
Nu däremot, har jag flyt i mitt liv och andra människors åsikter om mig tar jag inte så allvarligt på.

Jag VÄLJER att låta bli att reagera och det är skönt. Vet ni varför? För den FRIHET det innebär att vara mig själv och bejaka mitt hjärtas röst väger tyngre. En klok vän sa för nån dag sen när vi diskuterade detta, ”kan man inte vara 100 % genuin, då kan det ju kvitta!”

Och faktiskt, jag vill inte slösa bort mitt liv på ytterligare livslögner. Jag vill leva genuint och till 100 % som den andliga och visa ljusbärare jag är.

Jag har förmånen att jobba med det jag tycker är roligast, nämligen personlig utveckling. Både min egen och andra människors. Jag tänker fortsätta att sprida mitt ljus i den här världen, jobba för att kärlek och frid ska råda och må bra för att jag är jag!

Ljus & kärlek!

Kommentera

