Sluta inte att jaga din dröm!

20140405-070505.jpg

Går du omkring och drömmer om olika saker som du skulle vilja ha i ditt liv? Eller förverkligar du dem?

Varje morgon när jag vaknar ligger det en oskriven dag framför mig. En dag då jag kan ta ytterligare ett steg mot drömmarnas mål.

Jag gick länge omkring och var rädd för att ta mig utanför trygghetszonen. Gömde drömmarna istället för att förverkliga dem och gick omkring med en irritation inom mig.

Sen genom som ett trollslag, vågade jag språnget och hoppade. Jag är min egen och har en verksamhet som inspirerar mig att föra fram mitt budskap.

Så hur vill du att DITT liv ska gestaltas?

Kommentera

