JIPPI! Det är måndag!

20140414-065944.jpg

Hur kommer det sig att de flesta peppskyltar är negativa när det är måndag?
Precis som väder och vind kan vi inte styra tiden. Och det är bara att gilla läget och flyta med!
Det är ju faktiskt vi själva som bestämmer hur vi ska må. Så min fråga från mig till dig är …

Blir man på bättre humör att läsa en text som säger: ”Kill me please, It’s monday!!!”

Den korta stunden jag satt och bläddrade på Pinterest efter glada budskap överöstes jag av negativt dravel. Blev jag gladare av det?
Definitivt inte! Som tur är har jag redan bestämt mig för hur jag vill må idag.

Så till alla Er som kämpar med motviljan över att gå till jobbet. Det här är en helt ny vecka, en helt ny dag där allt kan hända!

Så jag önskar Er alla en riktigt UNDERBAR MÅNDAG!

Kommentera

