Veckans kåseri. Förverkliga dina drömmar!

20140424-110515.jpg

Jag vill tacka min underbara vän Anki som alltid tror på mig och min förmåga!

För idag tog jag steget och anmälde mig till gruppcoachutbildningen som Kjell Haglund ger i maj. En dröm som jag har närt under många år och som idag blev verklighet genom att jag skickade mailet och anmälde mig själv.

Tryggheten i trygghetszonen är go många gånger, fast inte särskilt utvecklande. Istället klamrar man sig fast vid föreställningen om att man inte vågar, inte har hundvakt eller inte har råd.
Livet är till för att skapas om och om igen varenda dag! Att levas och njutas av.

När jag funderat på vad min vän sagt och insåg att rädslan ännu en gång hade talat, fattade jag beslutet och anmälde mig.

Och det känns fantastiskt att våga hoppa, rätt ut i det okända! Rätt ut i universums tyngdlöshet och stifta nya bekantskaper och vara den som jag egentligen ÄR ämnad att vara.

En klok man sa en gång: Hur många gånger säger du att du ska göra olika saker och sen backar du av olika anledningar och sviker den person som borde vara viktigast i ditt liv? Nämligen dig själv!

Tre ord vill jag ge dig på vägen idag!
VAR TROVÄRDIG
VAR LEVANDE OCH VÅGA SPRÅNGET!

Det är MITT RECEPT på framgång!!!

Kommentera

