Var fri att vandra din egen väg!

20140505-071415.jpg

Vi är unika varelser med olika tycke och smak, med olika vägar och stigar som vi ska vandra här i livet.

Jag tänker att jag är en aktiv medskapare av mitt liv genom de olika val jag gör. Jag har på senare år börjat lyssna mer och mer till min magkänsla och den starka kraft som intuitionen är. Jag lyssnar på mina känslor vad de säger mig och agerar istället för att jag reagerar.

Min intuition talade om för mig att jag skulle starta upp Positiv Livskraft och satsa på drömmen om att jobba som coach.

Jag är en av dem som tog examen 2010, som personalvetare som valt att inte jobba inom personalbranschen för jag vill gå min egen väg.
Om ett par veckor åker jag på utbildning för att bli certifierad gruppcoach. I och med det beslutet har jag öppnat en ny dörr till utveckling och jobb.

Jag brinner för att hjälpa människor att utvecklas. Men jag får inte glömma bort mig själv i drömmen. Jag vill också utvecklas och vara sann mot mig själv! Och leva det liv som jag är ämnad för!

Du är den ende som har svaren på hur ditt liv ska gestalta sig! Glöm inte bort dig själv och vad DU VILL till förmån för andra människor.

Med Ljus & kärlek!

Kommentera

