DIY – Fånga en dröm! Gör en egen drömfångare!

Så vackra drömfångare. Tror jag ska följa BautaWitch idé och göra en jag också 🙂

BautaWitch

Jag passerade nyss EN MILJON besök här i bloggen!!!

jar of dreamsEtt personligt mål som jag har haft – en av mina drömmar, är att en dag ha en miljon besök i min blogg, BautaWitch.se. Idag hände det! 1.000.000 besök (på ganska exakt 2 år) och jag är så glad att just DU är en av dem som tittar in här ibland!

Apropå att fånga drömmar så hittade jag denna helt fantastiska ”dreamcatcher” på Pinterest (den är tillverkad av Karen Michel, som kallar den för Bohemian Spirit Dreamcatcher. Hon säljer sina på Etsy och tar runt 500 kr för dem.)

Dreamcatcher

Äntligen har jag hittat det perfekta användningsområdet för en av alla de virkade dukar som man som virkerska garanterat har liggandes i något skåp! 😉

Älskar man dessutom gamla spetsar och vackra band som jag gör och har en liten samling även av sådana, så är det ju bara den runda ringen som saknas. Jag ska…

View original post 62 fler ord

Kommentera

