Sol, vind, jord och vatten – en hyllning till Moder Jord.

20140529-113042-41442145.jpg

Jag älskar att pyssla och virkar för det mesta. Idag ville jag testa att göra en drömfångare och tillägnade den Moder Jord. Vårt vackra grönskande hem, där vi varje dag får mötas av nya utmaningar. Traditionella drömfångare finns i den indianska kulturen. Och jag är ju som jag är, så jag gör min egen version av drömfångare efter mitt eget hjärta. Och jag blev så nöjd med den. Tycker den pryder sin plats 🙂

20140529-113201-41521456.jpg
Igår testade jag att göra en drömfångare som jag gav till min mamma i Mors Dags present (hjärtat).

Vill Du beställa en drömfångare av mig? Jag tar 250 kronor för att göra en. Maila till miab72@hotmail.se och märk ditt mail med ”Drömfångare”. Varan skickas mot postförskott eller hämtas här i Gislaved.

Ljus & kärlek!

Kommentera

