Underbara djur!

20140613-083659-31019012.jpg

I morgon blir Amy två år och stora damen. Den begivenheten måste vi naturligtvis fira med leverpastejstårta och ett eget paket.

De senaste veckorna är det en vovva som har mognat väldigt mycket mentalt sett. Ett enormt lugn har hon när vi är ute och hon går på egen tass. Hon vet precis vad hon får göra eller inte göra.

Och alla som träffar Amy blir så begaistrade och imponerade av hennes vänlighet och kärlek som hon utstrålar.

Jag engagerar mig mycket i mina djur och anser att det är viktigt att vara medveten om varför man vill ha ett djur. För de är som barn och behöver uppmärksamhet, kärlek och respekt från sin familj.

Kan du inte tänka dig att ha djur för att ditt hem blir stökigt, smutsigt och dammigt. Så skaffa inte ett djur då! För din egen skull och definitivt för djurets skull!

Ingen levande varelse tycker om att vara till belastning! Och när du har djur så blir hemmet smutsigt, stökigt och dammigt.

Mina djur är min familj och därav mitt engagemang för dem. Jag gillar att vara ute med Amy, mysa med Flora och sova med Leo.
Det är jag så himla glad för att jag har privilegiet att göra!!!

Kommentera

