Grattis till mig idag!

20140619-091024-33024538.jpg

Ytterligare ett år har gått och idag fyller jag 42 år. Det har varit ett tufft år med många hinder och prövningar, men jag har kämpat igenom mig det och idag, står jag fortfarande här. Starkare än någonsin. Jag har vunnit insikter som förändrat mitt liv.

Jag har funnit att rikedom är de små underbara stunderna med Amy, då vi är ute i naturen tillsammans eller umgås med vänner som är mig kära. Hellre än att spendera pengar på prylar. Och att varje dag är en NY DAG att göra till den bästa i mitt liv. Jag går inte omkring och ältar gammalt skräp längre. Har funnit att jag har större acceptans och inte tar åt mig på samma sätt.

När det gäller mitt liv och framtidsvisioner, så har jag startat upp mitt företag Positiv Livskraft och min avsikt är att på fritiden först och främst få verksamheten att rulla. Jag har planer att fortsätta att utbilda mig till KBT & ACT coach och kunna ta emot klienter. För jag tycker det är lika bra att köra. Coachar gör jag hela tiden, varje dag, med alla människor jag träffar i stort sett. Att hjälpa människor är något av en passion och vad jag brinner för i mitt liv.

Jobbmässigt då? Ja, jag har ett jobb som jag är tacksam över att ha. Det betalar mina räkningar varje månad. Å andra sidan är 55 % för lite, men bättre än inget. Så jag jobbar vidare och söker jobb som motsvarar mitt krav på 100 %.

Ett nytt år börjar nu och jag ska se till att mitt nya år, blir ett år där jag säger JA! till mig själv och NEJ! till saker som inte gagnar mig längre. Jag tänker inte svika mig själv längre utan gör vad jag vill göra för att det är jag värd. Att må bra och växa som individ.

❤ Så massor av kramar och kärlek till mig själv! ❤

4 thoughts on “Grattis till mig idag!

  1. marie skriver:

    Stort o varmt Grattis på din dag

    önskar att de nya året blir så bra som bara du vill

    kramens ❤

Kommentera

