Loppisfyndat.

Jag älskar att gå på loppis eller second hand och botanisera. Igår var jag uppe en kort runda och ville se om jag kunde hitta en sån där magväska som var populärt på 90-talet. Tanken var att ha händerna fri när jag är ute med vovvan. Och faktiskt jag hittade en, i skinn och gjord i lappteknik.

20140709-071713-26233231.jpg

Så på kvällspromenixen kunde jag å vovva strosa utan att jag behövde hålla en massa grejer. Helt underbart! Å vovva visste att det fanns godis i en av fickorna och gick exemplariskt bredvid mig.

20140709-072023-26423649.jpg

20140709-072025-26425485.jpg

Uppe i Henja By är det riktigt spännande att hälsa på fåren och titta på kossorna. ❤ Amy ❤ vill aldrig gå hem.

Kommentera

