En skön look.

Ibland känner man för förnyelse och jag köpte en förpackning när jag var på affären. Schwarzkopf ”Colormask” i färgen ”Light brown copper”. Jag måste säga att det var det smidigaste hårfärgningsmedel jag testat på. Man blandade allt i en stor kopp och sen var själva konsistensen som en hårinpackning.
Efter 30 minuter sköljde jag ur färgen och klev ur badrummet med glansigt och mjukt hår. Piffade till luggen med en pincurl och en scarf. Kände mig lite fransk på nåt vis 🙂
Ibland behöver man skämma bort sig själv rejält och göra sig ❤ fin ❤

20140715-071932-26372704.jpg

Kommentera

