Veckans kåseri. Mot drömmarnas horisont.

IMG_4735.PNG

12 september åker jag på första kurshelgen i utbildningen till KBT & ACT COACH. Därmed har jag satt ner foten i att börja vandra mot nya mål i mitt liv.

Att fånga drömmen och förverkliga sig själv är viktigt för oss människor för att må bra. Det är viktigt att lyssna på sig själv och vad man behöver i sitt liv. För det är bara vi som kan veta det.

Jag har alltid känt att jag vill vara min egen och styra mina dagar och hur jag jobbar. Det är så jag vill ha mitt liv inrättat, både för min och familjens skull.

Det är ju meningen att jag ska må bra, lägga min dyrbara energi på vad jag kan påverka och vara sann mot mig själv. Det innebär att jag säger nej tack till att stanna i destruktiva situationer och tar ansvar för mitt mående och mitt liv. Så nu kör vi, detta ska bli jättespännande 🙂

❤ Ljus och kärlek ❤

Kommentera

