Veckans kåseri. Den viktigaste personen i mitt liv är jag.

IMG_4765.PNG

Just nu är det för mycket negativt i mitt liv känner jag. Klarar inte riktigt av när människor strösslar negativitet omkring sig och behandlar sin omgivning med nonchalans och då får jag helt enkelt ta ett steg tillbaka och skydda mig från den negativa påverkan som sänds ut.

Jag går då ut i mitt tempel – naturen.
I naturen kan jag låta trumman tala och göra en trumresa och släppa ut ALLA känslor som påverkar mig negativt.

Naturen har en läkande effekt på oss. I naturen finns kaoset som ett naturligt tillstånd och vi kan inte göra något åt det. Vi är tvungna att släppa det och acceptera att allt inte kan fixas. Underbart! Så idag blir det en dag ute för att coola ner och må bättre.

Kom ihåg att DU är den viktigaste personen i ditt liv.

❤ Ljus & kärlek ❤

Kommentera

