Veckans Kåseri. Höstluft.

IMG_4851.PNG

Jag älskar den klara och lite kyliga höstluften som är just nu. Det går lätt att andas och ta djupa andetag.

Idag ska jag och djuren njuta av tillvaron. Packa, städa och fixa det praktiska inför resan till Lerum i morgon. Sen blir det en gofika med bästa vännen.

Det HÄR ska bli den bästa dagen i mitt liv och det är den verkligen …
Dagens ord är FRIHET och jag är fri att återupptäcka livet och alla dess skiftningar.

Och alla som ska förlåtas är förlåtna. För jag har släppt gårdagen och stängt dörren. Endast nuet existerar för mig.

❤ Ljus & kärlek ❤

Kommentera

