Veckans kåseri. Gör den här dagen till den bästa i ditt liv.

IMG_5126.JPG

Har ni tänkt på att varje morgon vi vaknar ligger dagen framför oss som ett blankt oskrivet blad, fullt av möjligheter?

Jag tycker det är fantastiskt att jag varje morgon har chansen att VÄLJA mitt förhållningssätt och hur jag vill möta dagen.

En klok människa sa en gång att man ska välja sina strider och det tycker jag är en bra taktik. För jag har makten i min hand att välja hur jag reagerar på andra människor och omständigheter.

En ny dag och ett liv fullt av möjligheter – det är en bra insikt tycker jag.
Vad kan jag lära mig av det som hänt? Och hur kan jag ta mitt ansvar?

Ja, livet blir vad vi gör det till. Det kan jag konstatera med glatt sinne!

❤ Ljus & Kärlek ❤

Kommentera

