Julgåva till dig som handlar i min webbshop

För dig som älskar att virka! Missa inte Bautawitchs webbshop

BautaWitch

Passa på att prova Zpagetti!

Denna vecka (50) får du som handlar för 300 kronor eller mer i min webbshop, en Baby cone Zpagetti i julgåva! ❤

Baby-cones-Hoooked-Zpagetti-BautaWitch
Hoooked Zpagetti
är ett återvinningsgarn och ett jumbogarn som görs av spill från den Europeiska textilindustrin. Sammansättningen är bomull med en liten andel elastan. De ordinarie nystanen i min webbshop är 120 meter och väger ca 1 kg.

En Baby cone innehåller 30 meter, vilket t ex räcker till mitt hjärtformade underlägg eller en grytlapp. Du virkar med virknål 12 för bästa resultat.

Virkad jul made by BautaWitch
I min blogg under fliken DIY hittar du massor av inspiration/mönster på vad du kan virka med Zpagetti.

Julgåvan delar jag ut i samarbete med fantastiska Järbo Garn, som är den svenska distributören av Hoooked. Kika gärna även in på deras hemsida där du bl a hittar har ett stort antal gratisbeskrivningar på vad du kan göra i Zpagetti.

Välkommen till Webbshoppen!

Till-BautaWitch-Webbshop2-small

View original post

Kommentera

