Summering av mitt 2014

Januari 2014

Januari

Vi fick några härliga veckor med snö och kyla i januari.

 

januari2

Amy njöt som bara den och vi gjorde långa, mysiga promenader i naturen som låg i vinterdvala.

 

Februari 2014

 

januari3

Flora börjar växa till sig, men hon är fortfarande lika busig och far likt en virvelvind fram genom lägenheten.

 

 Mars 2014

 

mars

Amy och jag fortsätter våra strövtåg och jag märker att vår vänskap fördjupas. Hon är tillgiven och vill gärna mysa i soffan.

mars2

Envis är hon också, det märks när vi är ute för då SKA hon bara stanna och titta på alla djur som är i närheten.

 

April 2014

 

april

När vårvärmen börjar komma tillbringar vi stunder ute i täppan och det är skönt tycker djuren och jag.

 

Maj 2014

maj2

Den 11 maj har Amy varit 1 år i familjen. Det firar vi med att gå på tur och Amy bär matsäcken i sin fina klövjeväska som husse har köpt.

Juni 2014

juni3

Amy tar tillfället i akt och adopterar min födelsepresent valpen

 Juli 2014

juli1

Vara med i vimlet, det vill gärna Amy. Här myser hon med mormor när det var Familjepicnic

juli4

Glada damer som myser på Burger King, en varm sommardag

juli3

Finaste och bästa vännen med dottern. Oxå med på Burger King

 

Augusti 2014

augusti1

Nu börjar löven skifta färg

augusti2

Och älskade vovvan springer så att pälsen fladdrar

 

September 2014

september1

Jag väljer att satsa på mig själv och börjar min utbildning till KBT COACH. Styrkt av nya insikter går jag vidare mot nya mål. Tack för att DU släppte mig fri 🙂

september2

Höstpyssel vid dörren – check

september3

Amy bara MÅSTE hälsa på fåren, annars är hela promenaden förstörd

 

November 2014

november2

En av min och Amys skogsfredagar, då vi vandrar i skogen och bara är

 

December 2014

december2

Vi började året med snö och kyla och vi avslutar också året med snö och kyla. Amy bryr sig inte.Hon njuter för fulla muggar med snön och att vara ute i naturen.

december3

Man är väl lapphund ❤

december4

Å fast det är varmt inne, så är Flora frusen och myser hos bästisen

december5

Det är härligt att vara hos husse & matte en vanlig eftermiddag och sova på husses fötter.

 

IMG_0440

Vi är tillbaka nästa år. Bloggen kommer att få en ny kostym och jag kommer att inrikta mig mer på ämnen att blogga om. Ha det BÄST!

 

Kommentera

